I´m back!

Tiden går, åren rinner i väg. Jag skapade en annan blogg (fotografialia.blogg.se) för jag fick inspiration till att fotografer, men efter ett tag tröttnade jag på den bloggen, eller ja eg inte på själva bloggen mer på hur jäkla segt det är att lägga upp bilder vilket var huvudidén till en ny och annan blogg.

Självklart har ju massa hänt sedan sist (2011)...börjat plugga logistik och transport på YH Helsingborg som jag blir färdig med nu i maj (sååååå skönt!), blivit sambo med Tobias och 12.12.12 förlovade vi oss minsann, haft tunga tunga tårfyllda dagar, tågresor och bilfärder (ska bli ändring på det!), kämpat med en och annan SEG förkylning som förstört min ambition med att träna och hålla uppe kondition m.m, brorsan har träffat en underbar tjej :), likaså svågern. Jobbat vinter på Vallåsen och sett på folk som aldrig slutar att förvåna, jobbat en sommar på Kattegatterminalen i Halmstad Hamn... ja och såklart så mycket annat.

Som sagt slutspurten på utbildningen, som inte känts helt 100% sedan förra våren, så de ska bli underbart att avsluta den och förhoppningsvis hitta ett jobb i närheten. Ser fram emot våren och hoppas på en sol- och badrik sommar :)

Fridens liljor,
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0