rom rom rom rom....

...de är förbannat gott med kaviar på tunnbröd. Kommer ihåg när jag var liten och jag, mor och storebror åkte til Åre med tåget. Så vaknade man upp på morgonen och satt och åt just tunnbrödsmacka med kaviar medan man susade förbi de snötäckta landskapet. Ett minne och en känsla som sent kommer glömmas. 

I kväll blir de filmhäng med Tobias, Torgny och Karolina. Filmen är Robin Hood (för andra gången på mindre än en vecka...), men den är faktiskt bra så de är okej.

I morgon är de torsdag, vilket känns förbannat skönt och jag hoppas mer än något annat att jag känner mig piggare från den förhatliga förkylningen som stalkar mig oerhört envist.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0