Fenomenalt grått

i mitt huvud på himlen. Just i skrivande stund, 16:38. I huvudet för jag är förbannat jävla fucking trött på att ständigt drabbas av förkylning...tur jag inte är man (he he) för då skulle jag väl ständigt va halvt döende. Saken är den att jag kan inte riktigt motivera mig till varför jag ska va så pass dålig att de krävs nedbäddning och sömn, men samtidigt är jag inte så pigg att jag kan ut och springa eller åka ut på fest, som jag i kväll va bjuden på i Skottorp. En kul fest blir de nog, Punk-Raggare tema va de. Trist när man är varken eller liksom. Ska faktiskt ta tag i de här och göra ett allergi test och se om de e de som kan ligga bakom...eller om de e ngt annat som spökar. För jag kan ju inte sitta och va tråkigt på halv-varv jämt och förtjocka mig...! Så ikväll blir de soffan och en film med Tobias. Glögg och en halv mastodont chokladboll (från ett café på Väla...ngn som gick förbi sa de liknade mer tennisbollar än chokladbollar och jag är beredd att hålla med, fullkomligt) kommer förhoppningvis göra susen mot förkylning och "tungt huvud".

Var och hälsade på min soffa i går. Den är för bra. Är mkt nöjd! Längtar tills jag får flytta ihop med den vilket förmodligen blir veckan före jul.

Kom i går fram till att både jag och brorsan vill ha en varsin onepiece (www.onepiece.no ). De är som en stor sparkdäkt dvs kanske inte absolut snyggt men ändå hur göttigt hade de inte varit att lulla omkring i en sån nu när de regnar och ruskar utanför fönstret?

Nej nu åker PWL och jag mot Edenberga.

Skänker också en tanke till farfar denna alla hellgons dag...han var en underbar farfar.

Fridens liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0