version 22,0

Grattis på mig själv! 
Sist jag var hemma i Sverige på min födelsedag var när jag fyllde 19. Tiden går fort. Onödigt fort. När jag fyllde 20 var jag och seglade runt bland Whitsunday Island på Australiens östust i 35 gradig värme med den stora Maxin "Spank Me". Jag gjorde "scuba dive" och på kvällen var det fest och delfiner simmade runt båten. Förra året var jag med "min norska familj" på skidåkning i Bjorli. Vaknade och insåg att det var drygt 25 minus grader. Men när solen kom fram så blev det en väldigt fin dag. Jag fick stickade långa raggsockor i present av dem ♥.
Så nu då...ja en helt vanlig vinter dag i södra Sverige, dvs 5-6 grader grått och bistert.
Ledig från jobbet i dag och i morgon, då de håller stängt. Om inte det blir kallt så de kan lägga ny och mer snö, eller om det inte kommer natur snö...så ser det inte så ljust ut på jobbsidan. Var förrsten och åkte några vändor med brädan före jag började häromdagen. Sjukt kul. Jag är ju inte så duktig men skam den som ger sig. Jag ska bli duktig. Punkt.

I kväll bjuds de på bakad potatis med diverse tillbehör och till kaffet blir det godis och frukt sallad (med glass).

Fridens Liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0